Zwroty i reklamacje

Zamówione torebki nie spełniły Twoich oczekiwań? 

Potrzebny Ci inny kolor lub fason? 

Albo po prostu zmieniłaś zdanie? 

Zawsze możesz wymienić lub zwrócić zakupiony produkt.

 

 

W celu złożenia reklamacji lub zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji (jest to dla nas bardzo ważna informacja która pozwoli podnieść jakość naszych produktów), data zakupu.

2. Odesłanie produktu

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 30 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu uzgodnienia odbioru przesyłki.
Składając reklamację lub zwrot prosimy o odesłanie produktu na adres:

Farbotka

ul. Kopernika 4

Świdnik 21-040

+48 506 982 232

natalia@farbotka.pl

Uwaga!

Produkt ma być zapakowany tak samo bezpiecznie jak został wysłany ze sklepu on-line. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. 

3 . Zwrot należności

Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym sklepie. Poinformujemy Cię o tym mailowo.

Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „za pobraniem” zwrot należności nastąpi na podane konto bankowe.

W przypadku wysyłki produktów w ramach reklamacji, firma Farbotka pokrywa koszt przesyłki zwracanego towaru w wysokości 14,00 zł (na terenie kraju) oraz w kwocie zgodnej z kosztem dostawy, dostępnym na stronie internetowej www.farbotka.pl w przypadku wysyłki poza granicami kraju.

 

Torebki skórzane marki Farbotka szyte są z naturalnych skór, tym samym mogą mieć m.in. otarcia, przebarwienia, fałdy, wyblaknięcia. Są to oznaki skór naturalnych i nie są one wadą i tym samym nie podlegają one reklamacji.

 

Możesz pobrać wzór formularza klikając tutaj.

 

Szyjemy nasze torby z ogromną starannością, dlatego wiemy, jak o nie dbać, aby służyły przez długie lata. Informacje dotyczące konserwacji znajdziesz w zakładce Gwarancja / Konserwacja.

Staramy się zapewnić satysfakcję z noszenia torebki marki Farbotka, dlatego jeżeli masz ochotę na renowację swojej Farbotki – napisz do nas maila na natalia@farbotka.pl. Niektóre, drobne renowacje (np. nawilżenie produktów skórzanych) możesz wykonać we własnym zakresie, dlatego ważne jest, aby w mailu umieścić dokładną informację na temat renowacji. Przygotujemy indywidualną wycenę renowacji oraz poinformujemy o czasie oczekiwania. Koszt przesłania produktu do renowacji i odesłania go ponosi Klient.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium