Zwroty i reklamacje

Zamówione torebki nie spełniły Twoich oczekiwań?  Potrzebny Ci inny kolor lub fason? Albo po prostu zmieniłaś zdanie? Zawsze możesz wymienić lub zwrócić zakupiony produkt.

W celu złożenia reklamacji lub zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji (jest to dla nas bardzo ważna informacja która pozwoli podnieść jakość naszych produktów), data zakupu.

2. Odesłanie produktu

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 30 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt odeślij go do nas z paragonem oraz formularzem zwrotu.

Sprzedawca może przyjąć zwrot towaru bez paragonu, ale tylko gdy jest w stanie udowodnić, że zwrot ten miał rzeczywiście miejsce. Musi być dokument potwierdzający sprzedaż, może to być również:

- faktura;
- wyciąg z terminala (przy płatnościach bezgotówkowych);
- potwierdzenie transakcji z konta bankowego;
- oświadczenie o zagubieniu paragonu fiskalnego wraz z oświadczeniem dokonania zakupu;
- zeznania świadków;
- dokument gwarancji podbity przez sprzedawcę.

Sprzedawca ma obowiązek przyjąć zwrot towaru od nabywcy, jeżeli udowodni on, że zakupu dokonał w danym sklepie, nawet jeśli nie posiada paragonu.


Składając reklamację lub zwrot prosimy o odesłanie produktu na adres:

Farbotka/Dział reklamacji

ul. Kopernika 4

Świdnik 21-040

+48 506 982 232

bok@farbotka.pl

Uwaga!

Produkt powinien być zapakowany tak samo bezpiecznie jak został wysłany ze sklepu on-line. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. 

3. Zwrot należności

Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym sklepie. Poinformujemy Cię o tym mailowo.

Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „za pobraniem” zwrot należności nastąpi na podane konto bankowe. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

W przypadku wysyłki produktów w ramach reklamacji, firma Farbotka pokrywa koszt przesyłki zwracanego towaru w wysokości 14,00 zł (na terenie kraju) oraz w kwocie zgodnej z kosztem dostawy, dostępnym na stronie internetowej www.farbotka.pl w przypadku wysyłki poza granicami kraju.

W przypadku wysyłki produktów w ramach zwrotu, klient pokrywa koszt przesyłki zwracanego towaru. 

Torebki skórzane marki Farbotka szyte są z naturalnych skór, tym samym mogą mieć m.in. otarcia, przebarwienia, fałdy, wyblaknięcia. Są to oznaki skór naturalnych i nie są one wadą i tym samym nie podlegają one reklamacji.

Rozmieszczenie wzoru na materiałach może różnić się od zdjęcia podglądowego ze względu na specyfikację tkaniny oraz miejsce cięcia materiału. Różnice wynikające z tego nie są wadami i nie mogą być podstawą do reklamacji. 

Staramy się zapewnić satysfakcję z noszenia torebki marki Farbotka, dlatego jeżeli masz ochotę na renowację swojej Farbotki – napisz do nas maila na bok@farbotka.pl. Niektóre, drobne renowacje (np. nawilżenie produktów skórzanych) możesz wykonać we własnym zakresie, dlatego ważne jest, aby w mailu umieścić dokładną informację na temat renowacji. Przygotujemy indywidualną wycenę renowacji oraz poinformujemy o czasie oczekiwania. Koszt przesłania produktu do renowacji i odesłania go ponosi Klient.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium