Właścicielem sklepu internetowego farbotka.pl, zwanym dalej sprzedającym jest:
FARBOTKA Sp. z o.o.
ul. Kopernika 4
21-040 Świdnik
woj. Lubelskie
wpisana do KRS 0000806538
NIP: 7123393354, REGON: 384494616
Kontakt: +48 662 085 115, julia@farbotka.pl
§ 1.Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy FARBOTKA („Sklep”), dostępny pod adresem farbotka.pl, prowadzony jest przez firmę FARBOTKA Sp. z o.o. z siedzibą w Świdniku pod adresem ul. Mikołaja Kopernika 4, 21-040 Świdnik, NIP: 7123393354, REGON: 384494616 („Właściciel”).
- Sklep prowadzi sprzedaż torebek, plecaków, nerek i dodatków produkcji własnej za pośrednictwem strony internetowej oraz w sklepie stacjonarnym.
- W celu skorzystania z opcji zamówienia za pośrednictwem strony internetowej wymagane jest posiadanie:
- urządzenia umożliwiającego korzystanie z przeglądarki internetowej:
- Chrome,
- Firefox,
- Internet Explorer,
- Opera,
- Safari;
- jednej z w/w przeglądarek internetowych;
- dostępu do Internetu;
- aktywnego konta e-mail.
- urządzenia umożliwiającego korzystanie z przeglądarki internetowej:
Jeśli w treści Regulaminu nie zastrzeżono odmiennie, następujące zwroty posiadają znaczenie:
- ADRES – adres e-mail podawany przez Klienta podczas składania zamówienia internetowego;
- WŁAŚCICIEL – FARBOTKA Sp.z o.o. z siedzibą w Świdniku pod adresem ul. Mikołaja Kopernika 4, 21-040 Świdnik, NIP: 7123393354, REGON: 384494616;
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz umożliwiający złożenie Zamówienia na stronie internetowej;
- KLIENT – osoba, która dokonuje zakupów w Sklepie FARBOTKA;
- KONTO – konto Klienta, tworzone w serwisie FARBOTKA po dokonaniu procesu rejestracji;
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu FARBOTKA;
- SKLEP – sklep internetowy farbotka.pl, dostępny w domenie www.farbotka.pl;
- TOWAR – każdy dostępny w Sklepie produkt, będący przedmiotem Umowy sprzedaży;
- UMOWA – jest to umowa sprzedaży Towaru, zawierana pomiędzy Klientem a Właścicielem;
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Formularza Zamówienia, zmierzające do zawarcia Umowy.
§ 2.Składanie zamówienia
- Zamówienia można składać poprzez stronę internetową www.farbotka.pl przez 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia w sklepie stacjonarnym możesz złożyć w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, zaznaczenie wybranej formy dostawy i płatności oraz przesłanie tak wypełnionego zamówienia z panelu zakupów.
- Do zawarcia umowy dochodzi w momencie potwierdzenia zamówienia przez sprzedającego. Kupujący otrzymuje e-mail z wyszczególnionymi produktami, formami płatności i dostawy.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów lub zmiany cen produktów bez wcześniejszego poinformowania klientów. Sklep zastrzega sobie również prawo do zmiany dostępności produktów na każdym etapie produkcji. Dotyczy to produktów, które nie zostały zamówione przez klienta.
- W przypadku kategorii "Produkty dostępne od ręki", klient sklepu stacjonarnego ma pierwszeństwo zakupu.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku gdy, formularz zamówienia zostanie wypełniony błędnie, transakcja nie zostanie zautoryzowana w systemie płatniczym (w przypadku płatności kartą), kupujący nie przeleje wymaganej kwoty na konto sprzedającego we wskazanym terminie (w przypadku płatności przelewem) lub przesyłka nie zostanie odebrana z poczty polskiej / od kuriera. Każda tego typu sytuacja będzie rozpatrywana indywidualnie.
- Ceny podane przez sprzedającego wyrażone są w PLN, zawierają należny podatek VAT. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez informowania o tym zamawiającego, nie dotyczy to cen zamówień będących w trakcie realizacji. Jeśli cena podana w potwierdzeniu jest różna od ceny widniejącej w sklepie internetowym zamawiający ma prawo do rezygnacji z zamówienia.
- Jeżeli w przeciągu ostatnich 30 dni cena towaru została obniżona, informacja taka, wraz z najniższą ceną promocyjną, pojawi się przy tym produkcie.
- Sklep farbotka.pl doręcza klientowi paragon fiskalny lub, na życzenie Klienta, fakturę VAT. Zamawiający każdorazowo zgadza się na wystawienie faktury VAT bez jego podpisu.
- W przypadku niedostępności towaru w magazynie i u dostawców sklepu zamawiający jest o tym informowany i może podjąć decyzję o częściowej realizacji, wydłużeniu oczekiwania, ma również prawo do rezygnacji z zamówienia.
- Kupujący ma możliwość zrezygnować z zakupów na każdym etapie składania zamówienia (o ile zamówienie nie zostało wysłane).
Prawidłowe złożenie zamówienia następuje w wyniku podania następujących danych:
- imię,
- nazwisko,
- adres poczty e-mail,
- adres korespondencyjny,
- numeru telefonu.
- W przypadku chęci uzyskania przez Klienta faktury VAT, w procesie składania Zamówienia konieczne jest także podanie:
- numeru NIP,
- nazwy firmy.
- Dane wprowadzone przy składaniu zamówienia muszą być prawdziwe.
- Do ukończenia procesu składania zamówienia Towaru niezbędne jest dokonanie akceptacji Regulaminu – za pomocą zaznaczenia odpowiednich checkboxów.
- Podczas składania zamówienia Klient otrzymuje informacje o sposobie i zakresie przetwarzania jego danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO.
- Pozostałe zasady zbierania oraz przetwarzania danych osobowych Klientów oraz wszelkich innych informacji o Klientach określone zostały w Polityce Prywatności, dostępnej na stronie internetowej: https://farbotka.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11, a także w siedzibie Właściciela.
§ 3.Realizacja zamówienia/koszty wysyłki
- Zamówienie wysyłamy na podany w zamówieniu adres bezpośrednio po skompletowaniu.
- Na termin otrzymania zamówienia składa się czas realizacji zamówienia oraz czas dostawy.
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 1-2 dni roboczych od chwili opłacenia zamówienia.
- W przypadku trwania akcji promocyjnej czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu.
- Czas dostawy w przypadku przesyłki kurierskiej to zazwyczaj następny dzień roboczy po dokonaniu wysyłki.
- W przypadku płatności zwykłym przelewem, czas otrzymania przesyłki wydłuża się o czas realizacji przelewu. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Na płatność czekamy 3 dni robocze, a na odbiór zamówienia w sklepie stacjonarnym czekamy 5 dni roboczych.
- Jeśli w zamówieniu znajdą się produkty w danej chwili niedostępne, poinformujemy o tym mailowo lub telefoniczne. Wówczas można będzie wybrać inny podobny produkt bądź zwrot pieniędzy.
- Klient ma możliwość anulować zamówienie na każdym etapie realizacji, ale przed wysyłką danego zamówienia.
- Sklep Farbotka nie przywraca zamówień, które zostały anulowane na prośbę klienta. W takim przypadku należy złożyć nowe zamówienie.
- W przypadku wysyłki produktów w ramach zwrotu, klient pokrywa koszt przesyłki zwracanego towaru. W przypadku wysyłki produktów w ramach reklamacji, firma Farbotka ponosi koszt wysyłki produktu w kwocie zgodnej z kosztem dostawy dostępnym na stronie internetowej www.farbotka.pl.
- Kupujący zostaje poinformowany o przesłaniu zamówionego towaru w osobnym e-mail.
- Zgodnie z umową sprzedaży, sprzedawca zobowiązuje się do wydania rzeczy, a kupujący do odebrania oraz zapłacenia za towar. W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej klient narusza zasady umowy, zatem zobowiązany jest do zwrócenia kosztów wysyłki i zwrotu przesyłki. Obciążenie kosztami zostanie ustalone indywidualnie z klientem na podstawie faktycznych wydatków.
- Firma Farbotka zastrzega sobie prawo do zmiany formy wysyłki, jeśli paczka przewyższa wymiar umożliwiający umieszczenie w paczkomacie. W tym przypadku klient zostanie o tym poinformowany i forma wysyłki zostanie ustalona z Klientem, który będzie mógł zaakceptować zmianę formy dostawy.
- Nie ma możliwości generowania przez klienta własnych etykiet przesyłkowych. Jedyne możliwe formy wysyłki można znaleźć poniżej.
- Specyfikacja opłat za przesyłki w Polsce w zależności od formy dostawy i sposobu płatności (ceny zawierają podatek vat):
- za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD - przedpłata – 20 zł;
- za pośrednictwem kuriera Inpost - przedpłata 17 zł;
- za pośrednictwem paczkomatu Inpost - przedpłata - 17 zł;
- za pośrednictwem firmy kurierskiej (przesyłka pobraniowa) - 23zł
- za pośrednictwem kuriera Inpost (przesyłka pobraniowa) - 20 zł;
- odbiór osobisty – 0 zł.
18 . Promocja darmowej dostawy obowiązuje dla zamówień o wartości powyżej 450 zł. W przypadku zwrotu części zamówienia, w wyniku którego wartość zamówienia spada poniżej tej kwoty, sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztami pierwotnej dostawy zgodnie z obowiązującym cennikiem. Regulamin promocji jest dostępny na naszej stronie.
Przesyłki zagraniczne - dostawa towarów za granicę realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmą kurierską DPD.
Koszt dostawy przesyłki zagranicznej kurierem DPD w zależności od strefy dostawy wynosi:
-
Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Węgry - 35 zł
-
Bułgaria, Chorwacja, Lichtenstein, Rumunia, Szwajcaria - 50 zł
Wysyłka paczek do pozostałych krajów realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej i jej koszt wynosi:
-
do państw Europy łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem – 70 zł,
-
do Ameryki Północnej i Afryki – 90 zł,
-
do Ameryki Południowej i Azji – 90 zł,
-
do Australii i Oceanii – 90 zł.
Cło i inne opłaty importowe ponosi Klient.
§ 4.Formy płatności
Zapłaty za zakupione towary w sklepie www.farbotka.pl Klient może dokonać:
- przelewem bankowym na konto:
mBANK
FARBOTKA Sp. z o.o.
21-040 Świdnik, Kopernika 4
30 1140 2004 0000 3502 7926 5100
dla wpłat z zagranicy:
mBank IBAN: PL30 1140 2004 0000 3502 7926 5100
SWIFT: BREXPLPWMBK
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Blue Media
- za pośrednictwem PayPal: julia@farbotka.pl
- dostawy za pobraniem
- gotówką lub kartą przy zakupie lub składaniu zamówienia osobiście w sklepie w Świdniku, Kopernika 4
- zakup na raty
- PayPo
- Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro"
§ 5.Gwarancje i zwroty
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.farbotka.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały wykonane ręcznie na terytorium Polski.
- W przypadku reklamacji towaru kupujący wysyła towar na własny koszt, z pisemnym opisem wady, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt ten zostanie mu zwrócony na wskazane konto bankowe.
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta „konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zwrotu towaru określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.”
- Konsument odstępując od umowy zawartej na odległość odsyła towar na własny koszt według cennika podanego na stronie www.farbotka.pl.
- Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towarów wykonanych na specjalne zamówienie konsumenta. Zwrotowi nie podlegają produkty złożone jako zamówienie indywidualne lub personalizowane ( produkty których nie ma w standardowej sprzedaży) oraz modele klapek które są wycofane z oferty stałej: KIDS, MINI i MODERN. Prosimy o przemyślane zakupy. Wszelkie modyfikacje produktu, które standardowo nie są dostępne do wyboru na stronie internetowej, a które są ustalane mailowo, telefonicznie lub są wpisane w uwagach do zamówienia sprawiają, że produkt traktujemy jako zamówienie indywidualne i nie podlega on zwrotom i wymianom.
- Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy, „konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny (minimalne użytkowanie w celu oceny cech towaru, obejrzenie towaru, wypróbowanie, ale nie jego intensywne użytkowanie, do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy". Oznacza to, że sprzedawca ma prawo do pomniejszenia zwrotu o kwotę, o którą wartość rzeczy została zmniejszona.
- Klient ma prawo zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Produkt powinien być zapakowany tak samo bezpiecznie jak został wysłany ze sklepu on-line, powinien również posiadać oryginalne metki. Produkty muszą być wysyłane w pudełkach i odpowiednio zabezpieczone, zwroty wysyłane w foliopakach i kopertach (z wyłączeniem klapek, pasków, breloków) będą rozpatrywane negatywnie. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz gratisy z akcji promocyjnej, oraz paragon lub fakturę.
-
W przypadku skorzystania z promocji, w której produkty gratisowe są dodawane do zamówienia powyżej określonej kwoty, klient zobowiązany jest do zwrotu tych produktów gratisowych w sytuacji, gdy zwracany jest produkt, którego zakup stanowił podstawę do spełnienia warunków promocji. W przypadku braku zwrotu produktów gratisowych, ich wartość rynkowa zostanie potrącona z kwoty zwrotu za zamówienie.
-
Wszelkie uszkodzenia mechaniczne naszych produktów nie podlegają zwrotowi.
- Produkty personalizowane, produkty z haftem niespodzianką, indywidualne zamówienia niedostępne na stałe w ofercie oraz produkty z modyfikacjami uwzględnionymi w uwagach do zamówień nie podlegają zwrotowi, na etapie zamówienia "w trakcie szycia" nie ma możliwości rezygnacji z wyżej wymienionych produktów.
- Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym sklepie.
- Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdziesz tutaj Zwroty i reklamacje.
- Okres gwarancji trwa 24 miesiące od dnia zakupu produktu i obejmuje wady produkcyjne, konstrukcyjne czy techniczne istniejące w produkcie w momencie zakupu.
- Zgodnie z art. 8 ustawy o prawach konsumenta, wady produkcyjne należy zgłosić niezwłocznie po odebraniu paczki w celu sprawniejszego przebiegu reklamacji.
- W przypadku stwierdzenia wady Kupujący powinien zgłosić do działu obsługi klienta tą informację w celu ustalenia dalszych postępowań, lub przesłać na własny koszt zakupiony produkt na adres: Farbotka, ul. Kopernika 4, 21-040 Świdnik, dołączając formularz reklamacji oraz kopię dowodu zakupu. Produkt ma być zapakowany bezpiecznie ze wszystkimi dodatkami które były dostarczone z przesyłką. W innym przypadku reklamacja nie będzie uznana.
- W razie nieuwzględnienia reklamacji koszt odesłania produktu do Kupującego pokrywa Kupujący.
- Farbotka uwzględnia możliwość naprawy produktu nie objętego gwarancją, naprawa i wysyłka jest na koszt Kupującego.
- W przypadku wysyłki produktów w przypadku reklamacji, firma Farbotka pokrywa koszt przesyłki zwracanego towaru w wysokości 17,00 zł (na terenie kraju) oraz w kwocie zgodnej z kosztem dostawy, dostępnym na stronie internetowej www.farbotka.pl w przypadku wysyłki poza granicami kraju.
- W przypadku reklamowania wady zauważonej po dłuższym czasie użytkowania, reklamacja nie zostanie uwzględniona.
- Elementy wymienne, stanowiące komplementarne wyposażenie torebki, tj. chwosty, skórzane breloczki oraz paski, nie podlegają zwrotom/reklamacji.
- W przypadku wykonania naprawy w ramach gwarancji, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, produkt jest bezzwłocznie odesłany do klienta. Produkt odsyłamy na nasz koszt. W przypadku, gdy paczka z naprawionym produktem nie zostanie odebrana, klient pokrywa koszt każdej kolejnej wysyłki.
- Karty podarunkowe nie podlegają zwrotom/reklamacji.
- Rozmieszczenie wzoru na materiałach może różnić się od zdjęcia podglądowego ze względu na specyfikację materiału oraz miejsce cięcia materiału. Różnice wynikające z tego nie są wadami i nie mogą być podstawą do reklamacji.
- Nie przyjmujemy reklamacji powodowanych nieodpowiednim przechowywaniem produktów.
- Zasady konserwacji i prawidłowego przechowywania produktów oraz wszelkie szczegóły gwarancji dostępne są na naszej stronie w dziale Gwarancja i konserwacja.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, w wyniku którego wartość produktów pozostających spada poniżej progu darmowej wysyłki, w tym przypadku 450 zł, sprzedawca ma prawo obciążyć klienta kosztami wysyłki i potrącić tę kwotę przy zwrocie.
§ 6.Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo zakupów
- Wyłącznym Administratorem danych osobowych jest FARBOTKA Sp. z o.o. z siedzibą w Świdniku 21-040, ul. Mikołaja Kopernika 4, e-mail: julia@farbotka.pl.
- Dane osobowe zbierane przez FARBOTKA Sp. z o.o. za pośrednictwem Sklepu Internetowego są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.
- Złożenie zamówienia w sklepie FARBOTKA Sp. z o.o. wymaga wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 10 maja 2018 roku ( U. z 2019 r. poz. 1781).
- Dane Klientów przetwarzane są wyłącznie przez firmę FARBOTKA Sp. z o.o. i nie są przekazywane osobom trzecim i innym instytucjom.
- Administrator zapewnia poufność i ochronę danych osobowych Użytkowników korzystających z Portalu na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Dane Klientów przetwarzane są wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień i w celach marketingowych.
- Dane Klientów będą przechowywane do czasu działania sklepu FARBOTKA Sp. z o.o. lub do momentu, w którym Klient wystąpi z wnioskiem o usunięcie jego danych z bazy.
- Klient ma prawo w każdej chwili żądać zaprzestania przetwarzania jego danych, dostępnych w bazie sklepu FARBOTKA Sp. z o.o.
- Podanie danych przez Klienta nie jest warunkiem koniecznym, ale jest niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży i poprawnego zrealizowania zamówienia w sklepie FARBOTKA Sp. z o.o.
- W przypadku jakichkolwiek uchybień Klient ma prawo do wniesienia skargi do odpowiedniego organu.
- Opinie dotyczące produktów mogą być wystawione wyłącznie po dokonaniu zakupu i otrzymaniu produktu. Wszystkie opinie zostały zweryfikowane i są potwierdzone zakupem.
& 7 OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
-
Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie FARBOTKA.PL. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
-
Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszej wiadomości email Sprzedawca ponawia jednokrotnie wysyłkę wiadomości po siedmiu dniach od wysłania pierwszej wiadomości.
-
Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
-
Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym i są dostępne dla wszystkich odwiedzających Sklep Internetowym
-
Wystawienie opinii nie może być wykorzystywany przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
-
Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawcy ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
-
Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
§ 8.Postanowienia końcowe
- Zamawiający wyraża zgodę na wykorzystanie jego danych osobowych w celu wykonania zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
- Sądem właściwym do rozpatrywania spraw spornych związanych z umową jest sąd właściwy dla pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
- Składający zamówienie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
- Wszystkie zdjęcia i projekty znajdujące się na tej stronie są własnością marki Farbotka, nie zgadzamy się na ich używanie, kopiowanie i powielanie bez naszej wiedzy i zgody.
- Promocje dostępne na stronie nie dotyczą pakowania na prezent, personalizacji, produktów z serii limitowanej, produktów patchworkowych, skórzanych breloczków, usługi renowacji oraz plecaka Travel.
- Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.
§ 9.Polityka prywatności
I. Do kogo skierowana jest Polityka prywatności?
1. Farbotka.pl jest internetową platformą sprzedażową i portalem (dalej „Sklep” lub „Strona internetowa”) prowadzonym przez Farbotka Sp. z o.o. NIP 7123393354 (ul. Kopernika 4 Świdnik 21-040) (dalej: „Farbotka” lub „My”), która przywiązuje szczególną uwagę do prywatności użytkowników. Jeżeli korzystasz ze Strony Internetowej farbotka.pl, Polityka Prywatności skierowana jest właśnie do Ciebie.
2. Niemal w każdym przypadku, gdy otrzymujemy od Ciebie dane osobowe, w osobnym dokumencie przekazujemy Ci szczegółową informację o przetwarzaniu Twoich danych osobowych. Mimo to w Polityce Prywatności postanowiliśmy je jeszcze raz powtórzyć, abyś mógł je szybko odnaleźć. Znajdziesz tu informacje, w jaki sposób korzystamy z udostępnionych nam przez Ciebie danych osobowych, w jaki sposób je zabezpieczamy oraz jakie przysługują Ci prawa i obowiązki.
3. Polityka Prywatności jest częścią regulaminu Sklepu.
II. Kto zbiera Twoje dane osobowe?
1. Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Farbotka Sp. z o.o. z siedzibą w Świdniku (ul. Kopernika 4 Świdnik 21-040).
2. Jeżeli masz pytania dotyczące Polityki Prywatności lub ogólnie dotyczące ochrony danych osobowych, napisz do Nas na adres julia@farbotka.pl lub na adres pocztowy: ul. Kopernika 4, 21-040 Świdnik.
III. W jaki sposób zbierane są Twoje dane osobowe?
1. Jeżeli odwiedzisz naszą Stronę Internetową, w sposób automatyczny zbierane są dane informatyczne dotyczące Twojej wizyty, w szczególności:
a. adres IP,
b. rodzaj systemu operacyjnego,
c. rodzaj/typ przeglądarki.
Sama wizyta w Sklepie nie wymaga podania od Ciebie żadnych innych informacji, ani danych osobowych.
2. Zbieranie pozostałych danych następuje dobrowolnie w inny sposób, np. za pomocą poczty e-mail, poprzez formularz zamówienia, formularz zapisu na newsletter albo za pomocą telefonu - wyłącznie wówczas, gdy chcesz Nam takie dane przekazać np. w celu otrzymania oferty, zapisu na newsletter lub złożenia zamówienia. Za pomocą tych środków możesz przekazać Nam swoje dane osobowe, takie jak:
a. imię i nazwisko,
b. adres e-mail,
c. nr telefonu,
d. adres dostawy,
e. dane niezbędne do realizacji płatności za zamówienie
3. Twoje dane osobowe (np. numer konta bankowego) zbierane są przez Nas również przy zawieraniu transakcji
4. Podsumowując, Twoje dane osobowe możemy zbierać i później dalej przetwarzać w celach:
a) zawarcia i wykonywania umów sprzedaży produktów;
b) rozliczania transakcji;
c) rozpatrywania reklamacji i ochrony przed ewentualnymi nieuzasadnionymi reklamacjami;
d) odpowiadania na Twoje zapytania (jeśli zadzwoniłeś lub napisałeś do Nas z pytaniem);
e) przesyłania newslettera – jeśli wyraziłeś na to zgodę;
f) marketingu telefonicznego – jeśli wyraziłeś na to zgodę;
5. Jeśli jesteś naszym klientem, to w ramach tzw. prawnie usprawiedliwionego celu, możemy kontaktować się z Tobą w celu promocji własnych produktów. Jeśli jednak nie życzysz sobie kontaktu telefonicznego ani mailowego, wówczas możemy przesłać Ci jedynie materiały pisemne za pośrednictwem tradycyjnej poczty.
IV. Jak wygląda zbieranie danych osobowych przy zakupie w Sklepie?
1. Podstawą przetwarzania przez nas Twoich danych jest zawarta z Nami umowa sprzedaży. Jeśli wyraziłeś chęć otrzymywania newslettera lub wyraziłeś zgodę na kontakt telefoniczny, podstawą przetwarzania przez nas Twoich danych jest Twoja zgoda. W każdej chwili możesz cofnąć tę zgodę klikając w link dezaktywacyjny (zawarty w stopce każdego wysyłanego przez nas e-maila) lub po prostu pisząc do nas wiadomość lub dzwoniąc do nas;
2. Twoje dane są przez nas przekazywane firmom kurierskim i pośrednikom w płatnościach – w celu realizacji zamówienia oraz firmie księgowej do celów rozliczeń. Jeśli zapisałeś się na newsletter, Twoje dane będą przekazane firmie świadczącej usługi e-mail marketingu;
3. Nie przekazujemy Twoich danych do państw trzecich, tj. poza obszar Unii Europejskiej ani poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
4. Twoje dane będziemy przetwarzać do czasu wykonania zawartych pomiędzy nami umów oraz do czasu przedawnienia roszczeń z tego wynikających. Jeśli chodzi o newsletter lub zgodę na handlowy kontakt telefoniczny, Twoje dane będziemy przetwarzać tak długo, jak długo nie wycofasz udzielonej nam zgody;
5. W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub zmniejszenia zakresu, w którym przetwarzamy Twoje dane. Możesz też zawsze wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych na cele marketingowe;
6. W każdej chwili możesz żądać przeniesienia swoich danych do innego administratora danych;
7. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) co do przetwarzania Twoich danych osobowych;
8. Podanie Twoich danych do umowy jest konieczne w celu jej realizacji. Z kolei podanie adresu e-mail jest konieczne jeśli chcesz otrzymywać newsletter. Podanie numeru telefonu do celów handlowych jest dobrowolne.
9. Twoje dane nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Twoją sytuację prawną lub wywoływać dla Ciebie inne podobnie doniosłe skutki. Nowoczesny system do e-mail marketingu pozwala natomiast analizować działania odbiorców po otrzymaniu od nas wiadomości. Robimy to, by lepiej dostosować treść newslettera do Twoich zainteresowań. W każdej chwili możesz sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu przez nas Twoich danych.
10. Gdy dokonujesz zakupu w Sklepie otrzymujemy informację o Twoim numerze konta i dacie transakcji.
V. Jak zbierane są dane w sposób automatyczny? Co to są pliki cookies?
1. Przy okazji Twoich odwiedzin na Stronie Internetowej w sposób automatyczny zbieramy niektóre Twoje dane. Dane te są zbierane przez tzw. pliki cookies („Ciasteczka”), czyli pliki wysyłane i instalowane na Twoim komputerze lub innym urządzeniu, podczas przeglądania Strony Internetowej.
2. Ciasteczka pozwalają na zapamiętanie i sprawdzanie Twoich preferencji.
3. Ciasteczka nie dokonują żadnych modyfikacji czy zmian ustawień w urządzeniu lub oprogramowaniu, które zostało zainstalowane na Twoim urządzeniu.
4. Pamiętaj, że masz prawo nie wyrazić zgody na wykorzystywanie przeze Nas Ciasteczek (możesz je blokować).
5. Jeżeli chcesz blokować Ciasteczka, powinieneś wybrać odpowiednie ustawinia w Twojej przeglądarce WWW. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl oraz http://www.youronlinechoices.com/pl/
6. Zazwyczaj Ciasteczka mogą zostać usunięte z przeglądarki poprzez opcję „usuń historię”
i zaznaczenie cookies za pomocą pola check box albo poprzez zablokowanie w przeglądarce możliwości pobierania ciasteczek.
7. Chcemy Cię poinformować, że korzystanie przez Ciebie ze Sklepu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie przez Nas ciasteczek. Stosowny komunikat na ten temat wyświetla się automatycznie zawsze przy pierwszej wizycie danego użytkownika na Stronie Internetowej. Zablokowanie Ciasteczek lub ich usunięcie może spowodować, że niektóre opcje Sklepu mogą okazać się niedostępne – chodzi tu przede wszystkim o automatyczne uzupełnienie pól formularza zamówienia.
8. Dane zbierane automatycznie przy pomocy Ciasteczek będą przeze mnie używane do:
a) anonimowej analizy zachowań użytkowników Sklepu;
b) zbierania danych demograficznych o użytkownikach.
VI. Jakie inne technologie wykorzystywane są na tej Stronie Internetowej?
A. Google Analytics (cookies) – analizy statystyk strony
1. Google Analytics wykorzystuje technologię „cookies”, w celu umożliwienia przeanalizowania źródeł ruchu i sposobu, w jaki odwiedzający korzystają ze Sklepu.
2. Google gromadzi na swoich serwerach dane pozyskane z umieszczania na urządzeniach plików cookies i korzysta z tych informacji w celu tworzenia raportów i świadczenia innych usług związanych z ruchem i korzystaniem z Internetu.
3. Google może również przekazywać informacje pochodzące z cookies osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google.
4. Dane te stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej i mechanizmów korygowania błędów systemowych, a zatem dane z cookies nie są w żaden sposób łączone z innymi danymi, które nam podajesz
5. Używanie przez Nas narzędzia Google Analytics nie stanowią przetwarzania Twoich danych osobowych.
B. Google AdWords (cookies) – reklama behawioralna
1. Google AdWords wykorzystuje technologię „cookies”, czyli plików tekstowych umieszczanych na Twoim urządzeniu, w celu zapamiętania, jakie strony internetowe były odwiedzane z Twojego urządzenia.
2. Google gromadzi na swoich serwerach dane pozyskane z umieszczania na urządzeniach plików cookies i korzysta z tych informacji w celu wyświetlania reklam na innych odwiedzanych przez Ciebie stronach.
3. My jako reklamodawcy korzystający z usług Google nie mamy dostępu do danych z ciasteczek zapisanych na Twoim urządzeniu, ale możemy zlecać reklamy do wybranych przez nas odbiorców, np. do wszystkich osób, które odwiedziły Naszą stronę www w ciągu ostatnich 7 dni.
4. Firma Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google.
5. Dane te stanowią dla nas jedynie materiał statystyczny, a reklamy zlecamy jedynie na podstawie zbiorczych kryteriów (do określonych grup docelowych, a nie do konkretnego użytkownika), a zatem dane z cookies nie są w żaden sposób łączone z innymi danymi, które nam podajesz.
6. Używanie przez Nas narzędzia Google Adwords nie stanowią przetwarzania Twoich danych osobowych.
C. Piksel konwersji Facebooka
1. Na Naszej Stronie Internetowej stosowany jest tzw. „piksel konwersji Facebooka” w celu zarządzania przez Nas reklamami na Facebook i prowadzenia działań remarketingowych.
2. Piksel ma za zadanie śledzić odwiedziny użytkowników poruszających się po Stronie Internetowej. Dzięki temu możemy zlecać na portalu Facebook reklamy kierowane do tych osób, które były w Naszym Sklepie lub na poszczególnych podstronach witryny (remarketing).
3. Następnie otrzymujemy od firmy Facebook jedynie dane statystyczne dotyczące skuteczności reklam, bez odniesienia do konkretnych osób.
4. Jeśli posiadasz konto w serwisie Facebook, zachęcamy do przeczytania informacji o zasadach prywatności w tym portalu pod adresem: https://www.facebook.com/about/privacy/ oraz tutaj: https://www.facebook.com/about/basics/advertising
VII. Czy mam dostęp do moich danych osobowych? Czy mogę odwołać wcześniej wyrażoną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych?
1. Tak. Pamiętaj, że w każdej chwili przysługuje Ci dostęp do Twoich danych osobowych. Możesz otrzymać kopię posiadanych przeze mnie Twoich danych osobowych.
2. Możesz też od nas Zawsze uzyskać informacje nt.:
a. celu przetwarzania Twoich danych,
b. jakiego rodzaju dane przetwarzamy,
c. komu przekazuje Twoje dane,
d. jak długo planuje przechowywać Twoje dane.
3. Przysługuje Ci prawo do:
a. sprostowania Twoich danych,
b. usunięcia lub ograniczenia Twoich danych, jeżeli nie są już mi potrzebne do celów, na które mi je podałeś (do realizacji zamówienia i związanych z tym celów księgowych i archiwalnych) albo jeżeli cofnąłeś zgodę na ich przetwarzanie lub wnosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe.
4. Możesz w każdej chwili odwołać swoją zgodę na otrzymywanie poprzez e-mail informacji handlowych i/lub zgodę na marketingowy kontakt telefoniczny. Możesz to zrobić na trzy sposoby:
a) Możesz odwołać zgodę telefonicznie, przez kontakt pod numerem 662 085 115.
b) Odwołanie zgody jest też możliwe poprzez wiadomość mailową na adres: julia@farbotka.pl.
c) Listownie na adres: Farbotka, Juliana Farbotka, ul. Kopernika 4 Świdnik 21-040.
5. W stopce każdej wiadomości, jaką wysyłamy w charakterze naszego newslettera, znajduje się także link dezaktywujący, za pomocą którego możesz wypisać się z listy mailingowej.
6. Możesz też wnieść całkowity sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe.
7. Od chwili zaakceptowania przez Ciebie zamówienia, dane użyte w celu jego złożenia nie mogą być zmienione.
8. Nie można także zmienić danych zbieranych automatycznie.
VIII. Czy moje dane osobowe są zabezpieczane?
1. Twoje dane są przez Nas zabezpieczane poprzez stosowanie środków organizacyjnych
i technicznych, koniecznych i odpowiednich dla zapobiegnięcia ryzyka naruszenia Twoich praw lub wolności.
2. W szczególności zabezpieczamy Twoje dane osobowe przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, a także przed uszkodzeniem lub utratą.
3. Dodatkowo przepływ informacji między Tobą a Sklepem jest zaszyfrowany.
4. Bezpieczeństwo przesyłu danych jest zapewnione dzięki stosowaniu protokołu transmisji SSL (Secure Socket Layer v3). SSL polega na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z Twojej przeglądarki i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer obsługujący sklep farbotka.pl
IX. Postanowienia końcowe.
1. Zasady określone w Polityce Prywatności podlegają prawu polskiemu.
2. Możesz zawsze wnieść skargę na moje postępowanie z Twoimi danymi osobowymi. Skargę składa się do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
3. Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 25.05.2018 r.