Bestsellery
PODSTAWA PURO CLASSIC 657 WYBIERZ KOLOR
PODSTAWA PURO CLASSIC 657 WYBIERZ KOLOR
140,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 758 GOLD CUTOUT
KLAPKA PURO 758 GOLD CUTOUT
39,00 zł
szt.
PODSTAWA MINI PURO 918 WYBIERZ KOLOR
PODSTAWA MINI PURO 918 WYBIERZ KOLOR
91,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 1152 FLAMINGOS 3
KLAPKA PURO 1152 FLAMINGOS 3
39,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 262 FOLK
KLAPKA PURO 262 FOLK
39,00 zł
szt.
PODSTAWA PURO SPACE 1661 WYBIERZ KOLOR
PODSTAWA PURO SPACE 1661 WYBIERZ KOLOR
181,00 zł
szt.
BRELOCZKI DO TOREBEK
BRELOCZKI DO TOREBEK
25,00 zł
szt.
ZAPAKUJ NA PREZENT
ZAPAKUJ NA PREZENT
15,00 zł
szt.
KOSMETYCZKA SIMPLE 176 CZARNA
KOSMETYCZKA SIMPLE 176 CZARNA
45,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 797 GREY CUTOUT
KLAPKA PURO 797 GREY CUTOUT
39,00 zł
szt.
Promocje
TOREBKA PURO 1290 BELARUSIAN CLARET
TOREBKA PURO 1290 BELARUSIAN CLARET
179,00 zł 152,15 zł
szt.
TASZKA OVUM TOUCH 1398
TASZKA OVUM TOUCH 1398
160,00 zł 96,00 zł
szt.
TOREBKA DELISE 2W1 1083 FLAMINGI
TOREBKA DELISE 2W1 1083 FLAMINGI
260,00 zł 169,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 517 GREEN
KLAPKA PURO 517 GREEN
39,00 zł 25,35 zł
szt.
KLAPKA PURO 296 FOLK WHITE
KLAPKA PURO 296 FOLK WHITE
39,00 zł 25,35 zł
szt.
KLAPKA PURO 908 SILVER CUTOUT 2
KLAPKA PURO 908 SILVER CUTOUT 2
39,00 zł 33,15 zł
szt.
KOSMETYCZKA SIMPLE 180 CZERWONA
KOSMETYCZKA SIMPLE 180 CZERWONA
45,00 zł 29,25 zł
szt.
KLAPKA PURO 1168 GOLDEN POMPONS
KLAPKA PURO 1168 GOLDEN POMPONS
39,00 zł 33,15 zł
szt.
TOREBKA PURO 509 DOTS
TOREBKA PURO 509 DOTS
179,00 zł 152,15 zł
szt.
SUKIENKA LOVE DRESS ROMBY 02 R. M
SUKIENKA LOVE DRESS ROMBY 02 R. M
260,00 zł 70,00 zł
szt.
TASZKA OVUM TOUCH 1400
TASZKA OVUM TOUCH 1400
160,00 zł 96,00 zł
szt.
TOREBKA PURO 1266 BLUE GRID
TOREBKA PURO 1266 BLUE GRID
179,00 zł 152,15 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
FAQ

1. Czy muszę zarejestrować się w sklepie aby dokonać zakupu?


Odpowiedź: Rejestracja nie jest konieczna w celu dokonania zakupu, jednak rejestracja pozwala na uzyskanie rabatu na start w wysokości 5%, który zaczyta się automatycznie przy składaniu zamówienia.

2. Czy mogę zmienić złożone zamówienie?


Odpowiedź: Złożone zamówienie, można zmienić w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). Można wysłać dyspozycję drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamówienia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232 (poniedziałek – piątek 8 – 15)

3. Czy mogę anulować zamówienie ?


Odpowiedź: Zamówienie można anulować w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). Można wysłać dyspozycję z anulowaniem drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamówienia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232 (poniedziałek–piątek 8–15)

4. Jak długo trwa realizacja zamówienie?


Odpowiedź: Czas realizacji zamówienia trwa od 2-10 dni roboczych, w zależność od ilości zamówień w danym momencie.

5. Czy jest możliwość wymiany zakupionego produktu?


Odpowiedź: Istnieje możliwość wymiany produktu, o ile  jest  on w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Cały proces wymiany jest opisany tutaj  >>> wymiana

6. Co oznacza dostępność produktu na stronie sklepu?


Odpowiedź: Dostępność danego produktu oznacza, że mamy na stanie taką ilość materiałów potrzebnych do uszycia danego produktu.

7. W jaki sposób mogę wykorzystać kupon rabatowy?


Odpowiedź: Aby wykorzystać kupon rabatowy, należy przy wyborze metody płatności, z prawej strony zaznaczyć okienko „Mam kupon rabatowy”, następnie wpisać kod. Zniżka naliczy się automatycznie.

8. Czy produkty są objęte gwarancją? Jeśli tak to ile ona trwa?


Odpowiedź: Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją i trwa ona 2 lata.

9. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy producenta?


Odpowiedź: Informację tą należy zgłosić do obsługi klienta, wysłać zdjęcia uszkodzonej torebki drogą mailową, po zaakceptowaniu, należy podać adres pod który ma się zgłosić kurier po odbiór paczki oraz dzień i przedział czasowy w którym będzie możliwy odbiór. Przesyłka w takim przypadku jest na koszt producenta.

10. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy klienta?


Odpowiedź: Należy przesłać drogą e-mail na adres: zamówienia@farbotka.pl  informację o uszkodzeniu. Odesłać do nas  torebkę, która zostanie naprawiona, jednak koszt przesyłki pokrywa klient. Zapraszamy do działu REKLAMACJA gdzie zawarte są wszystkie informacje.

11. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?


Odpowiedź: Nasze produkty wysyłamy również za granicę, należy przy składaniu zamówienia wybrać docelowy kraj dostawy.

12. Czy istnieje możliwość odbioru zamówienia osobiście?


Odpowiedź: Jest możliwość odbioru osobistego zamówienia, należy wybrać opcję "odbiór osobisty" przy składaniu zamówienia.

13. Czy mogę odebrać fakturę razem z przesyłką?


Odpowiedź: Tak, podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć chęć otrzymania faktury.

14. Co zrobić gdy nie otrzymam maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia?


Odpowiedź: Należy skontaktować się z obsługą klienta: zamówienia@farbotka.pl w celu zweryfikowania poprawności danych w założonym zamówieniu.

15.  Co oznacza status " w trakcie kompletowania"?


Odpowiedź: Status " w trakcie kompletowanie" oznacza, że płatność za zamówienie została zaksięgowana na naszym koncie, a zamówione produkty czekają w kolejce do szycia.

16. Co zrobić, jeżeli produkt nie spełni moich oczekiwań?


Odpowiedź: Klient ma możliwość zwrotu produktów w terminie 30 dni, bez podania przyczyny. O ile produkt jest w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Należy pobrać z naszej strony formularz zwrotu/ reklamacji i dołączyć do paczki. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl