FAQ

1. Czy muszę zarejestrować się w sklepie aby dokonać zakupu?


Odpowiedź: Rejestracja nie jest konieczna w celu dokonania zakupu, jednak rejestracja pozwala na uzyskanie rabatu na start w wysokości 5%, który zaczyta się automatycznie przy składaniu zamówienia.

2. Czy mogę zmienić złożone zamówienie?


Odpowiedź: Złożone zamówienie, można zmienić w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). Można wysłać dyspozycję drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamówienia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232 (poniedziałek – piątek 8 – 15)

3. Czy mogę anulować zamówienie ?


Odpowiedź: Zamówienie można anulować w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). Można wysłać dyspozycję z anulowaniem drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamówienia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232 (poniedziałek–piątek 8–15)

4. Jak długo trwa realizacja zamówienie?


Odpowiedź: Czas realizacji zamówienia trwa od 2-10 dni roboczych, w zależność od ilości zamówień w danym momencie.

5. Czy jest możliwość wymiany zakupionego produktu?


Odpowiedź: Istnieje możliwość wymiany produktu, o ile  jest  on w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Cały proces wymiany jest opisany tutaj  >>> wymiana

6. Co oznacza dostępność produktu na stronie sklepu?


Odpowiedź: Dostępność danego produktu oznacza, że mamy na stanie taką ilość materiałów potrzebnych do uszycia danego produktu.

7. W jaki sposób mogę wykorzystać kupon rabatowy?


Odpowiedź: Aby wykorzystać kupon rabatowy, należy przy wyborze metody płatności, z prawej strony zaznaczyć okienko „Mam kupon rabatowy”, następnie wpisać kod. Zniżka naliczy się automatycznie.

8. Czy produkty są objęte gwarancją? Jeśli tak to ile ona trwa?


Odpowiedź: Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją i trwa ona 2 lata.

9. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy producenta?


Odpowiedź: Informację tą należy zgłosić do obsługi klienta, wysłać zdjęcia uszkodzonej torebki drogą mailową, po zaakceptowaniu, należy podać adres pod który ma się zgłosić kurier po odbiór paczki oraz dzień i przedział czasowy w którym będzie możliwy odbiór. Przesyłka w takim przypadku jest na koszt producenta.

10. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy klienta?


Odpowiedź: Należy przesłać drogą e-mail na adres: zamówienia@farbotka.pl  informację o uszkodzeniu. Odesłać do nas  torebkę, która zostanie naprawiona, jednak koszt przesyłki pokrywa klient. Zapraszamy do działu REKLAMACJA gdzie zawarte są wszystkie informacje.

11. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?


Odpowiedź: Nasze produkty wysyłamy również za granicę, należy przy składaniu zamówienia wybrać docelowy kraj dostawy.

12. Czy istnieje możliwość odbioru zamówienia osobiście?


Odpowiedź: Jest możliwość odbioru osobistego zamówienia, należy wybrać opcję "odbiór osobisty" przy składaniu zamówienia.

13. Czy mogę odebrać fakturę razem z przesyłką?


Odpowiedź: Tak, podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć chęć otrzymania faktury.

14. Co zrobić gdy nie otrzymam maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia?


Odpowiedź: Należy skontaktować się z obsługą klienta: zamówienia@farbotka.pl w celu zweryfikowania poprawności danych w założonym zamówieniu.

15.  Co oznacza status " w trakcie kompletowania"?


Odpowiedź: Status " w trakcie kompletowanie" oznacza, że płatność za zamówienie została zaksięgowana na naszym koncie, a zamówione produkty czekają w kolejce do szycia.

16. Co zrobić, jeżeli produkt nie spełni moich oczekiwań?


Odpowiedź: Klient ma możliwość zwrotu produktów w terminie 30 dni, bez podania przyczyny. O ile produkt jest w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Należy pobrać z naszej strony formularz zwrotu/ reklamacji i dołączyć do paczki. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium