FAQ

 

1. Czy muszę zarejestrować się w sklepie aby dokonać zakupu?

Odpowiedź: Rejestracja nie jest konieczna w celu dokonania zakupu, jednak rejestracja pozwala na uzyskanie rabatu na pierwsze zakupy w wysokości 5%, który zaczyta się automatycznie przy składaniu zamówienia w koszyku.


2. W jaki sposób naliczany jest rabat w wysokości 5%?

Odpowiedź: Rabat w wysokości 5% naliczany jest na pierwsze zakupy z zarejestrowanego i potwierdzonego konta. Rabat jest jednorazowego użytku, nie łączy się z innymi promocjami. Rabat nalicza się automatycznie w chwili złożenia zamówienia, do tego nie jest potrzebny kod rabatowy.


3. Czy mogę zmienić złożone zamówienie?

Odpowiedź: Każda prośba o zmianie zamówienia rozpatrywana jest indywidualnie. Decyzja o zmianie zamówienia zależy od tego na jakim etapie jest zamówienie w chwili wysłania do nas prośby. W tym celu prosimy wysłać dyspozycję drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamowienia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232 (poniedziałek–piątek: 7 – 15). Inne formy kontaktu nie będą brane pod uwagę.


4. Czy można łączyć zamówienia?

Odpowiedź: Nie jest możliwe połączenie zamówień, które mają status "przyjęte do realizacji" lub "w trakcie szycia", co oznacza, że zamówienie jest już przekazane na produkcję. 


5. Czy dokładamy produkty do złożonych zamówień? 

Odpowiedź: Nie dokładamy produktów do zamówień, które mają status "przyjęte do realizacji" lub "w trakcie szycia". Wyjątkiem są produkty dostępne w sklepie stacjonarnym.


6. Czy mogę zmienić adres wysyłki złożonego zamówienia?

Odpowiedź: Tak. Możliwa jest zmiana adresu do wysyłki zamówienia w przypadku kiedy zamówienie jest na etapie kompletowania. W tym celu prosimy o kontakt z działem obsługi zamówień w formie telefonicznej pod numerem +48 506 982 232. 


7. Czy mogę anulować zamówienie?

Odpowiedź: Zamówienie można anulować w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). Można wysłać dyspozycję z anulowaniem drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamowienia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232 (poniedziałek–piątek: 7 –15)


8. Jak długo trwa realizacja zamówienie?

Odpowiedź: Czas realizacji zamówienia trwa do 20 dni roboczych, w zależność od ilości zamówień w danym momencie. Realizacja zamówienia odbywa się od momentu zaksięgowania płatności na koncie w przypadku przedpłaty. 


9. Czy jest możliwość wymiany zakupionego produktu?

Odpowiedź: Istnieje możliwość wymiany produktu, o ile  jest  on w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Cały proces wymiany jest opisany tutaj  >>> wymiana


10. Co dzieje się z punktami z programu lojalnościowego w chwili anulowania lub zwrócenia zamówienia?

Odpowiedź: Punkty z programu lojalnościowego w chwili anulowania lub zwrócenia zamówienia zostają odjęte z konta klienta.


11. Czy promocje łączą się ze sobą?  

Odpowiedź: Promocje nie łączą się ze sobą, pod uwagę brany jest jeden większy rabat.


12. Jakie produkty nie są objęte promocją? 

Odpowiedź: Promocja nie obejmuje pakowania na prezent, kart podarunkowych, personalizacji, usługa renowacji oraz skórzanych breloczków. 


13. W jaki sposób mogę wykorzystać kupon rabatowy?

Odpowiedź: Aby wykorzystać kupon rabatowy, należy przy wyborze metody płatności, z prawej strony zaznaczyć okienko „Mam kupon rabatowy”, następnie wpisać kod. Zniżka naliczy się automatycznie. W ten sam sposób działa zniżka z Kartą Świdnicką oraz KDR.


14. Czy mogę jednocześnie skorzystać z kuponu rabatowego i karty podarunkowej? 

Odpowiedź: Tak. W tym celu należy kod rabatowy wpisać w polu "Mam kupon rabatowy" podczas składania zamówienia. Z kolei numer karty podarunkowej wpisać w uwagach klienta. 


15. Czy produkty są objęte gwarancją? Jeśli tak to ile ona trwa?

Odpowiedź: Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją i trwa ona 2 lata.


16. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy producenta?

Odpowiedź: Informację tą należy zgłosić do obsługi klienta, wysłać zdjęcia uszkodzonej torebki drogą mailową na bok@farbotka.pl , po zaakceptowaniu, należy podać adres pod który ma się zgłosić kurier po odbiór paczki oraz dzień i przedział czasowy w którym będzie możliwy odbiór. Przesyłka w takim przypadku jest na koszt producenta.


17. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy klienta?

Odpowiedź: Należy przesłać drogą e-mail na adres bok@farbotka.pl informację o uszkodzeniu. Po akceptacji należy odesłać do nas  torebkę na swój koszt. Uszkodzenia z winy klienta podlegają usłudze renowacji i całość kosztów pokrywa klient. 


18. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

Odpowiedź: Nasze produkty wysyłamy również za granicę, należy przy składaniu zamówienia wybrać docelowy kraj dostawy.


19. Czy istnieje możliwość odbioru zamówienia osobiście?

Odpowiedź: Tak, należy wybrać opcję "odbiór osobisty" przy składaniu zamówienia. 


20. Czy mogę odebrać fakturę razem z przesyłką?

Odpowiedź: Tak, podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć chęć otrzymania faktury.


21. Co zrobić gdy nie otrzymam maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia?

Odpowiedź: Należy skontaktować się z obsługą klienta: zamowienia@farbotka.pl w celu zweryfikowania poprawności danych w założonym zamówieniu.


22.  Co oznacza status "przyjęte do realizacji" oraz "w trakcie szycia"?

Odpowiedź: Status "przyjęte do realizacji" oznacza, że płatność za zamówienie została zaksięgowana na naszym koncie, a zamówione produkty czekają w kolejce do szycia, natomiast status "w trakcie szycia" oznacza, że produkty zostały już przekazane do szwalni i nie ma możliwości edycji zamówienia.


23. Co zrobić, jeżeli produkt nie spełni moich oczekiwań?

Odpowiedź: Klient ma możliwość zwrotu produktów w terminie 30 dni, bez podania przyczyny. O ile produkt jest w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Należy pobrać z naszej strony formularz zwrotu/reklamacji i dołączyć do paczki. 


24. Z kim mogę skontaktować się w sprawie terminu realizacji zamówienia? 

Odpowiedź: W przypadku ustalenia terminu realizacji należy sprawdzić mail potwierdzający zamówienie. Zamówienia szyte są w ciągu 20 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na koncie. W przypadku dodatkowych pytań należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta mailowo bok@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232. Nie odpisujemy na smsy. 


25. Z kim mogę skontaktować się w sprawie dostępności produktu w sklepie stacjonarnym? 

Odpowiedź: W przypadku chęci ustalenia czy dany produkt dostępny jest w sklepie stacjonarnym prosimy o kontakt z nami przez wiadomość na Oficjalnej stronie Farbotka na Facebooku lub mailowo z Anetą aneta@farbotka.pl lub Natalią natalia.k@farbotka.pl bądź telefonicznie +48 574 195 066. Nie odpisujemy na smsy. 


26. Czy mogę zamówić klapkę z własnego materiału?

Odpowiedź: Tak, jest to możliwe tutaj: Klapka z własnego materiału


27. Czy mogę zamówić klapkę z takiego samego materiału co podstawa?

Odpowiedź: Tak, możesz to zrobić tutaj: Wybierz materiał na klapkę

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium