Bestsellery
ZAPAKUJ NA PREZENT
ZAPAKUJ NA PREZENT
15,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 758 GOLD CUTOUT
KLAPKA PURO 758 GOLD CUTOUT
39,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 1152 FLAMINGOS 3
KLAPKA PURO 1152 FLAMINGOS 3
39,00 zł
szt.
BRELOCZKI DO TOREBEK
BRELOCZKI DO TOREBEK
25,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 262 FOLK
KLAPKA PURO 262 FOLK
39,00 zł
szt.
PASEK DO TOREBKI SKÓRZANY CZARNY 966
PASEK DO TOREBKI SKÓRZANY CZARNY 966
39,00 zł
szt.
PIKOWANA KLAPKA PURO 656 WYBIERZ KOLOR
PIKOWANA KLAPKA PURO 656 WYBIERZ KOLOR
39,00 zł
szt.
KOSMETYCZKA SIMPLE 176 CZARNA
KOSMETYCZKA SIMPLE 176 CZARNA
45,00 zł
szt.
Promocje
TOREBKA PURO 509 DOTS
TOREBKA PURO 509 DOTS
179,00 zł 107,40 zł
szt.
WKŁAD DO TOREBKI DELISE 1788 POMADKI
WKŁAD DO TOREBKI DELISE 1788 POMADKI
89,00 zł 62,30 zł
szt.
KLAPKA PURO 1616 FOLK PINK
KLAPKA PURO 1616 FOLK PINK
39,00 zł 29,25 zł
szt.
TOREBKA PURO 1794 STAINED GLASS
TOREBKA PURO 1794 STAINED GLASS
179,00 zł 107,40 zł
szt.
TORBA LUNCH BAG 1980
TORBA LUNCH BAG 1980
89,00 zł 62,30 zł
szt.
TOREBKA PURO 1669 FELT FLAMINGO
TOREBKA PURO 1669 FELT FLAMINGO
179,00 zł 107,40 zł
szt.
KLAPKA PURO 482 JEANS
KLAPKA PURO 482 JEANS
39,00 zł 25,35 zł
szt.
KLAPKA PURO 1291 BELARUSIAN CLARET
KLAPKA PURO 1291 BELARUSIAN CLARET
39,00 zł 29,25 zł
szt.
TOREBKA PURO 1737 GOLDEN PINEAPPLES
TOREBKA PURO 1737 GOLDEN PINEAPPLES
179,00 zł 107,40 zł
szt.
TOREBKA PURO 1640 LIPSTICK
TOREBKA PURO 1640 LIPSTICK
179,00 zł 107,40 zł
szt.
TOREBKA PURO 281 YELLOW PLUSH
TOREBKA PURO 281 YELLOW PLUSH
179,00 zł 107,40 zł
szt.
TOREBKA PURO 1725 PINK FLOWERS
TOREBKA PURO 1725 PINK FLOWERS
179,00 zł 107,40 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
FAQ

1. Czy muszę zarejestrować się w sklepie aby dokonać zakupu?


Odpowiedź: Rejestracja nie jest konieczna w celu dokonania zakupu, jednak rejestracja pozwala na uzyskanie rabatu na start w wysokości 5%, który zaczyta się automatycznie przy składaniu zamówienia.

2. Czy mogę zmienić złożone zamówienie?


Odpowiedź: Złożone zamówienie, można zmienić w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). Można wysłać dyspozycję drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamówienia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232 (poniedziałek – piątek 8 – 15)

3. Czy mogę anulować zamówienie ?


Odpowiedź: Zamówienie można anulować w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). Można wysłać dyspozycję z anulowaniem drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamówienia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232 (poniedziałek–piątek 8–15)

4. Jak długo trwa realizacja zamówienie?


Odpowiedź: Czas realizacji zamówienia trwa od 2-10 dni roboczych, w zależność od ilości zamówień w danym momencie.

5. Czy jest możliwość wymiany zakupionego produktu?


Odpowiedź: Istnieje możliwość wymiany produktu, o ile  jest  on w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Cały proces wymiany jest opisany tutaj  >>> wymiana

6. Co oznacza dostępność produktu na stronie sklepu?


Odpowiedź: Dostępność danego produktu oznacza, że mamy na stanie taką ilość materiałów potrzebnych do uszycia danego produktu.

7. W jaki sposób mogę wykorzystać kupon rabatowy?


Odpowiedź: Aby wykorzystać kupon rabatowy, należy przy wyborze metody płatności, z prawej strony zaznaczyć okienko „Mam kupon rabatowy”, następnie wpisać kod. Zniżka naliczy się automatycznie.

8. Czy produkty są objęte gwarancją? Jeśli tak to ile ona trwa?


Odpowiedź: Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją i trwa ona 2 lata.

9. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy producenta?


Odpowiedź: Informację tą należy zgłosić do obsługi klienta, wysłać zdjęcia uszkodzonej torebki drogą mailową, po zaakceptowaniu, należy podać adres pod który ma się zgłosić kurier po odbiór paczki oraz dzień i przedział czasowy w którym będzie możliwy odbiór. Przesyłka w takim przypadku jest na koszt producenta.

10. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy klienta?


Odpowiedź: Należy przesłać drogą e-mail na adres: zamówienia@farbotka.pl  informację o uszkodzeniu. Odesłać do nas  torebkę, która zostanie naprawiona, jednak koszt przesyłki pokrywa klient. Zapraszamy do działu REKLAMACJA gdzie zawarte są wszystkie informacje.

11. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?


Odpowiedź: Nasze produkty wysyłamy również za granicę, należy przy składaniu zamówienia wybrać docelowy kraj dostawy.

12. Czy istnieje możliwość odbioru zamówienia osobiście?


Odpowiedź: Jest możliwość odbioru osobistego zamówienia, należy wybrać opcję "odbiór osobisty" przy składaniu zamówienia.

13. Czy mogę odebrać fakturę razem z przesyłką?


Odpowiedź: Tak, podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć chęć otrzymania faktury.

14. Co zrobić gdy nie otrzymam maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia?


Odpowiedź: Należy skontaktować się z obsługą klienta: zamówienia@farbotka.pl w celu zweryfikowania poprawności danych w założonym zamówieniu.

15.  Co oznacza status " w trakcie kompletowania"?


Odpowiedź: Status " w trakcie kompletowanie" oznacza, że płatność za zamówienie została zaksięgowana na naszym koncie, a zamówione produkty czekają w kolejce do szycia.

16. Co zrobić, jeżeli produkt nie spełni moich oczekiwań?


Odpowiedź: Klient ma możliwość zwrotu produktów w terminie 30 dni, bez podania przyczyny. O ile produkt jest w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Należy pobrać z naszej strony formularz zwrotu/ reklamacji i dołączyć do paczki. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl