
1. Czy muszę zarejestrować się w sklepie aby dokonać zakupu?
Odpowiedź: Rejestracja nie jest konieczna w celu dokonania zakupu, jednak rejestracja pozwala na uzyskanie rabatu na pierwsze zakupy w wysokości 5%, który zaczyta się automatycznie przy składaniu zamówienia w koszyku.
2. W jaki sposób naliczany jest rabat w wysokości 5%?
Odpowiedź: Rabat w wysokości 5% naliczany jest na pierwsze zakupy z zarejestrowanego i potwierdzonego konta. Rabat jest jednorazowego użytku, nie łączy się z innymi promocjami. Rabat nalicza się automatycznie w chwili złożenia zamówienia, do tego nie jest potrzebny kod rabatowy.
3. Czy mogę zmienić złożone zamówienie?
Odpowiedź: Każda prośba o zmianie zamówienia rozpatrywana jest indywidualnie. Decyzja o zmianie zamówienia zależy od tego na jakim etapie jest zamówienie w chwili wysłania do nas prośby. W tym celu prosimy wysłać dyspozycję drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamówienia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232 (poniedziałek–piątek: 7 – 15). Inne formy kontaktu nie będą brane pod uwagę.
4. Czy można łączyć zamówienia?
Odpowiedź: Nie jest możliwe połączenie zamówień, które mają status "w trakcie kompletowania", co oznacza, że zamówienie jest już przekazane na produkcję.
5. Czy dokładamy produkty do złożonych zamówień?
Odpowiedź: Nie dokładamy produktów do zamówień, które mają status "w trakcie kompletowania".
6. Czy mogę zmienić adres wysyłki złożonego zamówienia?
Odpowiedź: Tak. Możliwa jest zmiana adresu do wysyłki zamówienia w przypadku kiedy zamówienie jest na etapie kompletowania. W tym celu prosimy o kontakt z działem obsługi zamówień w formie telefonicznej pod numerem +48 506 982 232.
7. Czy mogę anulować zamówienie ?
Odpowiedź: Zamówienie można anulować w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). Można wysłać dyspozycję z anulowaniem drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamówienia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232 (poniedziałek–piątek: 7 –15)
8. Jak długo trwa realizacja zamówienie?
Odpowiedź: Czas realizacji zamówienia trwa do 15 dni roboczych, w zależność od ilości zamówień w danym momencie. Realizacja zamówienia odbywa się od momentu zaksięgowania płatności na koncie w przypadku przedpłaty.
9. Czy jest możliwość wymiany zakupionego produktu?
Odpowiedź: Istnieje możliwość wymiany produktu, o ile jest on w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Cały proces wymiany jest opisany tutaj >>> wymiana
10. Co dzieje się z punktami z programu lojalnościowego w chwili anulowania lub zwrócenia zamówienia?
Odpowiedź: Punkty z programu lojalnościowego w chwili anulowania lub zwrócenia zamówienia zostają unieważnione.
11. Czy promocje łączą się ze sobą?
Odpowiedź: Promocje nie łączą się ze sobą, zawsze jest brane pod uwagę ten największy rabat.
12. Jakie produkty nie są objęte promocją?
Odpowiedź: Promocją nie są objęte produkty z serii limitowanej, pakowanie na prezent, personalizacja, usługa renowacji oraz skórzane breloczki.
13. W jaki sposób mogę wykorzystać kupon rabatowy?
Odpowiedź: Aby wykorzystać kupon rabatowy, należy przy wyborze metody płatności, z prawej strony zaznaczyć okienko „Mam kupon rabatowy”, następnie wpisać kod. Zniżka naliczy się automatycznie.
14. Czy mogę jednocześnie skorzystać z kuponu rabatowego i karty podarunkowej?
Odpowiedź: Tak. Istnieje możliwość skorzystania jednocześnie z kuponu rabatowego i karty podarunkowej. W tym celu należy kod rabatowy wpisać w polu "Mam kupon rabatowy" podczas składania zamówienia. Z kolei numer karty podarunkowej wpisać w uwagach klienta.
15. Czy produkty są objęte gwarancją? Jeśli tak to ile ona trwa?
Odpowiedź: Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją i trwa ona 2 lata.
16. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy producenta?
Odpowiedź: Informację tą należy zgłosić do obsługi klienta, wysłać zdjęcia uszkodzonej torebki drogą mailową, po zaakceptowaniu, należy podać adres pod który ma się zgłosić kurier po odbiór paczki oraz dzień i przedział czasowy w którym będzie możliwy odbiór. Przesyłka w takim przypadku jest na koszt producenta.
17. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy klienta?
Odpowiedź: Należy przesłać drogą e-mail na adres: zamówienia@farbotka.pl informację o uszkodzeniu. Odesłać do nas torebkę, która zostanie naprawiona, jednak koszt przesyłki pokrywa klient. Zapraszamy do działu REKLAMACJA gdzie zawarte są wszystkie informacje.
18. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Odpowiedź: Nasze produkty wysyłamy również za granicę, należy przy składaniu zamówienia wybrać docelowy kraj dostawy.
19. Czy istnieje możliwość odbioru zamówienia osobiście?
Odpowiedź: Jest możliwość odbioru osobistego zamówienia, należy wybrać opcję "odbiór osobisty" przy składaniu zamówienia. Istnieje możliwość opłacenia zamówienia gotówką bądź kartą.
20. Czy mogę odebrać fakturę razem z przesyłką?
Odpowiedź: Tak, podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć chęć otrzymania faktury.
21. Co zrobić gdy nie otrzymam maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia?
Odpowiedź: Należy skontaktować się z obsługą klienta: zamówienia@farbotka.pl w celu zweryfikowania poprawności danych w założonym zamówieniu.
22. Co oznacza status "w trakcie kompletowania"?
Odpowiedź: Status "w trakcie kompletowanie" oznacza, że płatność za zamówienie została zaksięgowana na naszym koncie, a zamówione produkty czekają w kolejce do szycia.
23. Co zrobić, jeżeli produkt nie spełni moich oczekiwań?
Odpowiedź: Klient ma możliwość zwrotu produktów w terminie 30 dni, bez podania przyczyny. O ile produkt jest w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Należy pobrać z naszej strony formularz zwrotu/reklamacji i dołączyć do paczki.
24. Z kim mogę skontaktować się w sprawie terminu realizacji zamówienia?
Odpowiedź: W przypadku ustalenia terminu realizacji należy sprawdzić mail potwierdzający zamówienie. Zamówienia szyte są w ciągu 15 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na koncie. W przypadku dodatkowych pytań należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, z Panią Natalią mailowo natalia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232. Nie odpisujemy na smsy.
25. Z kim mogę skontaktować się w sprawie dostępności produktu w sklepie stacjonarnym?
Odpowiedź: W przypadku chęci ustalenia czy dany produkt dostępny jest w sklepie stacjonarnym prosimy o kontakt z nami poprzez Firmowy Messenger lub mailowo z Panią Anetą aneta@farbotka.pl lub Panią Natalią natalia.k@farbotka.pl bądź telefonicznie +48 574 195 066. Nie odpisujemy na smsy.
26. Czy mogę zamówić klapkę z własnego materiału?
Odpowiedź: Tak, jest to możliwe tutaj: Klapka z własnego materiału
27. Czy mogę zamówić klapkę z takiego samego materiału co podstawa?
Odpowiedź: Tak, możesz to zrobić tutaj: Wybierz materiał na klapkę