FAQ

1. Czy muszę zarejestrować się w sklepie aby dokonać zakupu?


Odpowiedź: Rejestracja nie jest konieczna w celu dokonania zakupu, jednak rejestracja pozwala na uzyskanie rabatu na pierwsze zakupy w wysokości 5%, który zaczyta się automatycznie przy składaniu zamówienia w koszyku.

2. W jaki sposób naliczany jest rabat w wysokości 5%?


Odpowiedź: Rabat w wysokości 5% naliczany jest na pierwsze zakupy z zarejestrowanego i potwierdzonego konta. Rabat jest jednorazowego użytku, nie łączy się z innymi promocjami. Rabat nalicza się automatycznie w chwili złożenia zamówienia, do tego nie jest potrzebny kod rabatowy.

3. Czy mogę zmienić złożone zamówienie?


Odpowiedź: Każda prośba o zmianie zamówienia rozpatrywana jest indywidualnie. Decyzja o zmianie zamówienia zależy od tego na jakim etapie jest zamówienie w chwili wysłania do nas prośby. W tym celu prosimy wysłać dyspozycję drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamówienia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232 (poniedziałek – piątek 8 – 15). Inne formy kontaktu nie będą brane pod uwagę.

4. Czy można łączyć zamówienia?


Odpowiedź: Nie jest możliwe połączenie zamówień, które mają status "w trakcie kompletowania", co oznacza, że zamówienie jest już przekazane na produkcję. 

5. Czy dokładamy produkty do złożonych zamówień? 


Odpowiedź: Nie dokładamy produktów do zamówień, które mają status "w trakcie kompletowania". 

6. Czy mogę zmienić adres wysyłki złożonego zamówienia?


Odpowiedź: Tak. Możliwa jest zmiana adresu do wysyłki zamówienia w przypadku kiedy zamówienie jest na etapie kompletowania. W tym celu prosimy o kontakt z działem obsługi zamówień w formie telefonicznej pod numerem 506-982-232. 

7. Czy mogę anulować zamówienie ?


Odpowiedź: Zamówienie można anulować w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). Można wysłać dyspozycję z anulowaniem drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamówienia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232 (poniedziałek–piątek 8–15)

8. Jak długo trwa realizacja zamówienie?


Odpowiedź: Czas realizacji zamówienia trwa do 15 dni roboczych, w zależność od ilości zamówień w danym momencie. Realizacja zamówienia odbywa się od momentu zaksięgowania płatności na koncie w przypadku przedpłaty. 

9. Czy jest możliwość wymiany zakupionego produktu?


Odpowiedź: Istnieje możliwość wymiany produktu, o ile  jest  on w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Cały proces wymiany jest opisany tutaj  >>> wymiana

10. Co dzieje się z punktami z programu lojalnościowego w chwili anulowania lub zwrócenia zamówienia?


Odpowiedź: Punkty z programu lojalnościowego w chwili anulowania lub zwrócenia zamówienia zostają unieważnione. 

11. Czy promocje łączą się ze sobą?  


Odpowiedź: Promocje nie łączą się ze sobą, zawsze jest brane pod uwagę ten największy rabat.

12. Jakie produkty nie są objęte promocją? 


Odpowiedź: Promocją nie są objęte produkty z serii limitowanej, pakowanie na prezent, personalizacja, usługa renowacji oraz skórzane breloczki . 

13. W jaki sposób mogę wykorzystać kupon rabatowy?


Odpowiedź: Aby wykorzystać kupon rabatowy, należy przy wyborze metody płatności, z prawej strony zaznaczyć okienko „Mam kupon rabatowy”, następnie wpisać kod. Zniżka naliczy się automatycznie.

14. Czy mogę jednocześnie skorzystać z kuponu rabatowego i karty podarunkowej? 


Odpowiedź: Tak. Istnieje możliwość skorzystania jednocześnie z kuponu rabatowego i karty podarunkowej. W tym celu należy kod rabatowy wpisać w polu "Mam kupon rabatowy" podczas składania zamówienia. Z kolei numer karty podarunkowej wpisać w uwagach klienta. 

15. Czy produkty są objęte gwarancją? Jeśli tak to ile ona trwa?


Odpowiedź: Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją i trwa ona 2 lata.

16. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy producenta?


Odpowiedź: Informację tą należy zgłosić do obsługi klienta, wysłać zdjęcia uszkodzonej torebki drogą mailową, po zaakceptowaniu, należy podać adres pod który ma się zgłosić kurier po odbiór paczki oraz dzień i przedział czasowy w którym będzie możliwy odbiór. Przesyłka w takim przypadku jest na koszt producenta.

17. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy klienta?


Odpowiedź: Należy przesłać drogą e-mail na adres: zamówienia@farbotka.pl  informację o uszkodzeniu. Odesłać do nas  torebkę, która zostanie naprawiona, jednak koszt przesyłki pokrywa klient. Zapraszamy do działu REKLAMACJA gdzie zawarte są wszystkie informacje.

18. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?


Odpowiedź: Nasze produkty wysyłamy również za granicę, należy przy składaniu zamówienia wybrać docelowy kraj dostawy.

19. Czy istnieje możliwość odbioru zamówienia osobiście?


Odpowiedź: Jest możliwość odbioru osobistego zamówienia, należy wybrać opcję "odbiór osobisty" przy składaniu zamówienia. Istnieje możliwość opłacenia zamówienia gotówką bądź kartą. 

20. Czy mogę odebrać fakturę razem z przesyłką?


Odpowiedź: Tak, podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć chęć otrzymania faktury.

21. Co zrobić gdy nie otrzymam maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia?


Odpowiedź: Należy skontaktować się z obsługą klienta: zamówienia@farbotka.pl w celu zweryfikowania poprawności danych w założonym zamówieniu.

22.  Co oznacza status " w trakcie kompletowania"?


Odpowiedź: Status " w trakcie kompletowanie" oznacza, że płatność za zamówienie została zaksięgowana na naszym koncie, a zamówione produkty czekają w kolejce do szycia.

23. Co zrobić, jeżeli produkt nie spełni moich oczekiwań?


Odpowiedź: Klient ma możliwość zwrotu produktów w terminie 30 dni, bez podania przyczyny. O ile produkt jest w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Należy pobrać z naszej strony formularz zwrotu/ reklamacji i dołączyć do paczki. 

24. Z kim mogę skontaktować się w sprawie terminu realizacji zamówienia? 


Odpowiedź: W przypadku ustalenia terminu realizacji należy sprawdzić mail potwierdzający zamówienie. Zamówienia szyte są w ciągu 15 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na koncie. W przypadku dodatkowych pytań należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, z Panią Natalią mailowo natalia@farbotka.pl lub telefonicznie 506-982-232. Nie odpisujemy na smsy. 

25. Z kim mogę skontaktować się w sprawie dostępności produktu w sklepie stacjonarnym? 

Odpowiedź: W przypadku chęci ustalenia czy dany produkt dostępny jest w sklepie stacjonarnym prosimy o kontakt z nami poprzez Firmowy Messenger lub mailowo z Panią Anetą aneta@farbotka.pl bądź telefonicznie 574-195-066. Nie odpisujemy na smsy. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium