Promocje
SUKIENKA LOVE DRESS FLORAL 10 R. L
SUKIENKA LOVE DRESS FLORAL 10 R. L
280,00 zł 70,00 zł
szt.
SUKIENKA LOVE DRESS ROMBY 02 R. M
SUKIENKA LOVE DRESS ROMBY 02 R. M
260,00 zł 70,00 zł
szt.
TOREBKA MINI PURO SKÓRZANA 844 FUR 2
TOREBKA MINI PURO SKÓRZANA 844 FUR 2
190,00 zł 133,00 zł
szt.
KLAPKA DO MINI PURO 843 FUR
KLAPKA DO MINI PURO 843 FUR
28,00 zł 22,40 zł
szt.
SKÓRZANA TASZKA TOUCH 078 KREMOWA / BRĄZOWO-KREMOWA
SKÓRZANA TASZKA TOUCH 078 KREMOWA / BRĄZOWO-KREMOWA
239,00 zł 143,40 zł
szt.
TASZKA OVUM TOUCH 521 KREMOWA / ZIELONA
TASZKA OVUM TOUCH 521 KREMOWA / ZIELONA
160,00 zł 112,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 360 LEAVES
KLAPKA PURO 360 LEAVES
39,00 zł 31,20 zł
szt.
SUKIENKA LOVE DRESS CHABRY 04 R. M
SUKIENKA LOVE DRESS CHABRY 04 R. M
260,00 zł 70,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 269 MINT
KLAPKA PURO 269 MINT
39,00 zł 31,20 zł
szt.
TASZKA OVUM TOUCH 586 OGRÓD
TASZKA OVUM TOUCH 586 OGRÓD
160,00 zł 112,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 268 PASTEL PINK
KLAPKA PURO 268 PASTEL PINK
39,00 zł 31,20 zł
szt.
SUKIENKA LOVE DRESS CHABRY 05 R. M
SUKIENKA LOVE DRESS CHABRY 05 R. M
260,00 zł 70,00 zł
szt.
Wybór Stylisty

Inspiracja kolorem

 

Bestsellery
KLAPKA PURO 758 GOLD CUTOUT
KLAPKA PURO 758 GOLD CUTOUT
39,00 zł
szt.
BRELOCZKI DO TOREBEK
BRELOCZKI DO TOREBEK
25,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 486 ROSE POMPONS
KLAPKA PURO 486 ROSE POMPONS
39,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 262 FOLK
KLAPKA PURO 262 FOLK
39,00 zł
szt.
TOREBKA PURO 485 ROSE POMPONS
TOREBKA PURO 485 ROSE POMPONS
179,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 742 CHARMS
KLAPKA PURO 742 CHARMS
39,00 zł
szt.
KLAPKA PURO 282 COLORFUL
KLAPKA PURO 282 COLORFUL
39,00 zł 31,20 zł
szt.
TOREBKA FILCOWA MINI KWIAT 2013
TOREBKA FILCOWA MINI KWIAT 2013
170,00 zł
szt.
NEWSLETTER
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
FAQ

1. Czy muszę zarejestrować się w sklepie aby dokonać zakupu?

Odpowiedź: Rejestracja nie jest konieczna w celu dokonania zakupu, jednak rejestracja pozwala na uzyskanie rabatu na start w wysokości 5%, który zaczyta się automatycznie przy składaniu zamówienia.

2. Czy mogę zmienić złożone zamówienie?

Odpowiedź: Złożone zamówienie, można zmienić w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). Można wysłać dyspozycję drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamówienia@farbotka.pl lub telefonicznie+48 506 982 232 (poniedziałek–piątek 8–15)

3. Czy mogę anulować zamówienie ?

Odpowiedź: Zamówienie można anulować w każdej chwili (o ile nie jest jeszcze wysłane). Można wysłać dyspozycję z anulowaniem drogą mailową lub telefoniczną na adres: zamówienia@farbotka.pl lub telefonicznie +48 506 982 232 (poniedziałek–piątek 8–15)

4. Jak długo trwa realizacja zamówienie?

Odpowiedź: Czas realizacji zamówienia trwa od 2-10 dni roboczych, w zależność od ilości zamówień w danym momencie.

5. Czy jest możliwość wymiany zakupionego produktu?

Odpowiedź: Istnieje możliwość wymiany produktu, o ile  jest  on w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Cały proces wymiany jest opisany tutaj  >>> wymiana

6. Co oznacza dostępność produktu na stronie sklepu?

Odpowiedź: Dostępność danego produktu oznacza, że mamy na stanie taką ilość materiałów potrzebnych do uszycia danego produktu.

7. W jaki sposób mogę wykorzystać kupon rabatowy?

Odpowiedź: Aby wykorzystać kupon rabatowy, należy przy wyborze metody płatności, z prawej strony zaznaczyć okienko „Mam kupon rabatowy”, następnie wpisać kod. Zniżka naliczy się automatycznie.

8. Czy produkty są objęte gwarancją? Jeśli tak to ile ona trwa?

Odpowiedź: Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją i trwa ona 2 lata.

9. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy producenta?

Odpowiedź: Informację tą należy zgłosić do obsługi klienta, wysłać zdjęcia uszkodzonej torebki drogą mailową, po zaakceptowaniu, należy podać adres pod który ma się zgłosić kurier po odbiór paczki oraz dzień i przedział czasowy w którym będzie możliwy odbiór. Przesyłka w takim przypadku jest na koszt producenta.

10. Co zrobić w razie uszkodzenia torebki z winy klienta?

Odpowiedź: Należy przesłać drogą e-mail na adres: zamówienia@farbotka.pl  informację o uszkodzeniu. Odesłać do nas  torebkę, która zostanie naprawiona, jednak koszt przesyłki pokrywa klient. Zapraszamy do działu REKLAMACJA gdzie zawarte są wszystkie informacje.

11. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

Odpowiedź: Nasze produkty wysyłamy również za granicę, należy przy składaniu zamówienia wybrać docelowy kraj dostawy.

12. Czy istnieje możliwość odbioru zamówienia osobiście?

Odpowiedź: Jest możliwość odbioru osobistego zamówienia, należy wybrać opcję "odbiór osobisty" przy składaniu zamówienia.

13. Czy mogę odebrać fakturę razem z przesyłką?

Odpowiedź: Tak, podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć chęć otrzymania faktury.

14. Co zrobić gdy nie otrzymam maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia?

Odpowiedź: Należy skontaktować się z obsługą klienta: zamówienia@farbotka.pl w celu zweryfikowania poprawności danych w założonym zamówieniu.

15.  Co oznacza status " w trakcie kompletowania"?

Odpowiedź: Status " w trakcie kompletowanie" oznacza, że płatność za zamówienie została zaksięgowana na naszym koncie, a zamówione produkty czekają w kolejce do szycia.

16. Co zrobić, jeżeli produkt nie spełni moich oczekiwań?

Odpowiedź: Klient ma możliwość zwrotu produktów w terminie 30 dni, bez podania przyczyny. O ile produkt jest w nienaruszonym stanie, nowy z metkami. Należy pobrać z naszej strony formularz zwrotu/ reklamacji i dołączyć do paczki. 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl